Friday 4 December 2015

Teaser?


Baca blog orang, ada hati buat blog juga. Orang lain update blog, blog aku lugai-lugai ja. Orang lain travel, aku pun ada hati juga travel kunu. Last-last, memori itu tersimpan dalam kepala begitu saja.
Blog NZ tak habis, blog Garut n Bandung terpelanting entah ke mana...
Itu namanya hangat2 tahi ayam. Ayam juga yang jadi mangsa.

Hanida, Nafwal dan Azam, masuk hari ke-5 mengembara ke Chiang Mai, Chiang Rai, Laos, Myanmar dan Thailand. Aku? Tengok gambar mereka sajalah. Tak apa, minggu minggu depan akan bercuti guna buku merah juga. Peluang berjalan itu masih ada. Corak percutian mungkin berubah, tapi pengisian cuti untuk aku kali ini berbeza dan bermakna. 

Tiba-tiba pula guna ayat skema ;)


No comments:

Post a Comment

Krabi Hari Ketiga

Sewa dan naik motor? Macam berani ajelah. Walhal dalam seumur hidup, baru sekali aku naik motor. Itupun tak sampai 1 kilometer :D Ok pengala...